niedziela, 24 stycznia 2016

Cosmetics Zone lakier hybrydowy nr. 003


Cześć dziewczyny

W dzisiejszym poście ostatni już lakier ze współpracy z Cosmetics Zone. Trochę mi smutno, bo bardzo przyjemnie testowało mi się takie dobre lakiery hybrydowe. Ostatni, ale klasyczny kolorek, czyli biel (nr. 003). Lakier ma pojemność 15 ml w cenie 24,99 zł. Możecie go dostać TUTAJ


Jest to biały lakier więc przede wszystkim oczekiwałam od niego idealnego krycia. Bez zbędnych prześwitów. Nie spodziewałam się wielkiego efektu, bo wiem jak trudno dorwać idealną biel. Na szczęście moje podejrzenia się nie sprawdziły. Lakier kryje idealnie po dwóch (podstawowych) warstwach. Tak jak jego poprzednicy dobrze się rozprowadza, utwardza. Nie odpryskuje, trzyma się super przez ponad dwa tygodnie ! Na koniec jak zawsze w postach paznokciowych moja stylizacja z udziałem dzisiejszego bohatera. Tym razem postawiłam na klasykę.





Co sądzicie o lakierach firmy Cosmetics Zone ?
Lubicie klasykę na pazurkach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz