niedziela, 17 stycznia 2016

Cosmetics Zone lakier hybrydowy nr. 015




Cześć dziewczyny

Dzisiaj bierzemy pod lupę kolejny trzeci już lakier hybrydowy ze współpracy z Cosmetics Zone.
Jest to numerek 015, czyli czekoladkowy brąz. Pojemność l
akieru to 15 ml, a cena to 24,99 zł. Możecie go kupić TUTAJ.



Lakier dobrze się nakłada na płytkę paznokcia, nie spływa z niej podczas utwardzania lakieru w lampie. Ma bardzo dobre krycie (po dwóch warstwach), ślicznie się błyszczy do samego końca ściągnięcia hybryd. Ten lakier zagościł na pazurkach mojej mamy i to ona miała przyjemność go testować. Był to test "z każdej strony", ponieważ moja mama często moczy ręce w wodzie. W takich warunkach utrzymał się dobre dwa tygodnie. Moja mama była zachwycona jego trwałością.
Tak wyglądał na paznokciach mojej mamy.




Co o nim sądzicie ?
Lubicie brązy ?

2 komentarze:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam brązy na paznokciach, jednak teraz już niekoniecznie. Bardzo ładnie wygląda i super, że się tak dlugo trzyma!

    OdpowiedzUsuń