niedziela, 7 lutego 2016

Puder mySecret


Cześć dziewczyny

Efekt mattu na mojej twarzy to coś co lubię i czego oczekuje od kosmetyku. Puder do twarzy używam codziennie i zależy mi żeby dobrze matowił moją twarz. Dzisiaj opowiem Wam o pudrze w kamieniu firmy My Secret. Możecie go dostać w Drogeriach Natura za 11,99 zł za 9 gram produktu.


Pudru używam już dobre parę miesięcy i dopiero widzę dno. Bardzo lubię ten puder za to, że naprawdę matuje i co najważniejsze nie zapycha mnie. Trzeba uważać na ilość nakładanego produktu, bo może trochę bielić twarz. Puder ma bardzo ładny delikatny zapach. Chwalę go również za skromne opakowanie. Co do trwałości tego pudru, mam mieszane uczucia. Trzyma się na pewno połowę dnia na mojej buzi i żeby matt pozostał muszę dodatkowo przypudrować buzię. Puder ma dodatkową funkcję jaką jest przedłużanie trwałości makijażu. Nie zauważyłam, żeby jakoś specjalnie długo trzymał się mój makijaż, ale jak dla mnie za taką cenę opłaca się go kupić nawet żeby tylko przetestować.



Lubicie produkty z My Secret ?
Jaki ich produkt jest Waszym hitem ?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz