wtorek, 5 stycznia 2016

Krem BB od Ziaji


Cześć dziewczyny

Od jakiegoś czasu namiętnie używam kremu BB od Ziaji do skóry tłustej i mieszanej. Mam go w odcieniu jasnym, kupiłam go w sklepie Ziaji w cenie ok. 11 zł, ale możecie go dostać również w Drogeriach Natura, czy Rossmanie.


Producent obiecuje m.in. matowienie, zastąpienie fluidu. Matowić, nie matowi mojej skóry wogólę, dalej się błyszczy. Krycie tego kremu też nie jest zachwycające, lekko koloruje i kryje.




Trzeba również uważać podczas rozprowadzania kosmetyku na twarz. Zauważyłam, że szybko zasycha i mogą pojawić się nieestetyczne smugi. Jedyne co podoba mi się w tym kremie to zapach i opakowanie. Bardzo lubię produkty z Ziaji, nie tylko dlatego, że mają niską cenę, ale również mi pasują i nic mi się po nich nie dzieje. Dlatego ten produkt jest bardzo dużym obojętniakiem. Lubię go bo nie działa przeciw mojej cerze, ale też nic z nią nie robi. Dlatego dalej będę szukać mojego ideału wśród kremów BB.


Używałyście kiedyś tego kremu ?
Jakie kremy BB mi polecacie ?

2 komentarze:

  1. miałam jakąś próbkę tego kremu w innej wersji i była bardzo pomarańczowa :D najlepszy produkt tego typu jaki używałam to CC od Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nim, ale gdy tylko będę miała okazję to przetestuję. Dziękuje za polecenie :)

      Usuń