środa, 23 marca 2016

Hybrydowe Glass Nails


Cześć dziewczyny

Trendy w paznokciach, trudno za nimi nadążyć. Pewnego dnia przeglądając instagrama zobaczyłam śliczne paznokcie z tak zwanym efektem szkła. Jak to ja również chciałam za wszelką cenę takie mieć. Kupiłam pociętą folię do tego zdobienia w sklepie internetowym dobrarada.com. Do tego manicuru użyłam ciemnego odcienia czerwieni firmy I-NAILS COLOUR o numerze 808 oraz białego lakieru firmy Cosmetics Zone nr. 003. Powiem Wam, że byłam pod wrażeniem trwałości czerwonego lakieru, bo kupiłam go za ok 9 zł i cudów się nie spodziewałam. A tu takie miłe zaskoczenie. Lakier dobrze się nakładał, nie spływał z końcówek podczas utwardzania, nie odpryskiwał, w ogóle nic się z nim nie działo. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej :)





























Wykorzystywałyście już zdobienie Glass Nails ?
Podoba Wam się ten efekt ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz