sobota, 12 marca 2016

WIBO podkład Royal Skin


Cześć dziewczyny 

Ostatnimi czasy udało mi się nawiązać współpracę z firmą WIBO. Dostałam do przetestowanie m.in. Podkład Royal Skin. Wybrałam najjaśniejszy odcień, czyli 1 Porcelain. Producent mówi, że podkład ma zakryć wszystkie niedoskonałości naszej cery, nadać jej naturalny blask. Jakie są moje odczucia z nim związane ? 



Bardzo podoba mi się wygląd produktu. Podkład jest zapakowany w matową buteleczkę z klasycznymi czarnymi literami. Ponadto buteleczka podkładu jest zaopatrzona w pompkę przez co łatwiej nam dozować ilość produktu.


Podkład rzeczywiście dobrze kryje i nadaje jej delikatny świeży blask. Nie warzy się i nie oksyduje. Plus za filtr SPF, który chroni naszą skórę. Ubolewam tylko nad jego kolorem, choć mam najjaśniejszy odcień to i tak wydaje mi się, że jest za ciemny. Dodatkowo ma pomarańczowe tony. Niestety producent ma w swojej ofercie tylko trzy odcienie tego podkładu. Uważam, że nie współgra z jasnymi cerami.



Testowałyście podkłady marki Wibo ?
Jakie są Wasze ulubione podkłady ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz