sobota, 21 marca 2015

Ziaja. Balsam do ust.



Cześć dziewczyny

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat oliwkowego balsamu do ust z Ziaji.


Ostatnio w moje ręce wpadł oliwkowy balsam do ust. Zakupiłam go w Rossmanie w cenie 4,69 zł.
Jest on dość tłusty i dla mnie za bardzo aromatyczny. Gdy mam go na ustach czuję jakbym je poperfumowała. Odrobinę się zjada. Poza tym jest dobry, ale nie najlepszy. Pozostawia miękkie i tłuste usta. Na pewno nie jest i nie będzie on moim faworytem wśród balsamów do ust. 



Dziewczyny używałyście go ?
Co o nim  sądzicie ?

4 komentarze:

  1. miałam go i byłam z niego zadowolona ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie!


    nicemycosm-myaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najgorszy, ale miewałam lepsze, o nich już wkrótce. Każdy ma inny gust :)
      Bardzo mi miło że napisałaś. Na pewno wpadne też do Ciebie :)

      Usuń
  2. nie znam tego balsamu do ust, ale mam identyczny krem do rąk - oliwkowa ziaja. według mnie zbyt słabo pachnie, szybko wietrzeje, ale to nie problem, bo najważniejsze jest, żeby utrzymywał się na skórze - i tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam tego kremu do rąk, ale chętnie wypróbuje ;)

      Usuń