środa, 25 marca 2015

Nivea. Balsam pod prysznic



Cześć dziewczyny

Przedstawiam Wam dzisiaj idealny balsam dla leniuszków, czyli w sam raz dla mnie !
Zawsze nie mam motywacji do wcierania balsamu, no i niestety przez to rzadko go używałam, choć w swojej kolekcji 
mam pełno balsamów.


W czasie czytania jednej z gazet zobaczyłam dołączoną próbkę balsamu do ciała pod prysznic firmy Nivea.
Od razu go wypróbowałam. Efekty były oszałamiające. Doskonałe nawilżenie, zero  lepienia się skóry (jak to po niektórych balsamach), a do tego śliczny zapach. Po wykorzystaniu próbki musiałam zakupić ten balsam i tak też zrobiłam :)


Balsam bardzo łatwo się aplikuje. W zasadzie tak jakbyśmy myły się zwykłym żelem pod prysznic, z tą różnicą, że balsam nakłada się na umytą skórę.
Jest zdecydowanie moim ulubieńcem. 
Nie zamienię go na żaden inny balsam !


Miałyście przyjemność spotkania tego produktu ?
Co o nim sądzicie ?

8 komentarzy:

  1. mój papa przywiózł z Niemiec mnóstwo tych balsamów, mamaj i ciotka są bardzo zadowolone, ale ja rzadko go używam, bo lepiej mi służy ten o zapachu białych lilii z avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam balsamów z Avonu to bardzo dobra firma :)

      Usuń
  2. Naoglądałam się reklam o tych balsamach pod prysznic i kuszą, kuszą bardzo. Po Twojej recenzji chyba jeszcze bardziej ;)
    Zapraszam też do siebie :)
    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę czekać aż balsam mi wyschnie, jestem strasznie niecierpliwa. Jutro lecę do drogerii po ten produkt, jest dla mnie idealny!

    Obserwuję i będę wpadać :)
    http://irresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie aż balsam wyschnie to też mój odwieczny problem :)

      Usuń
  4. Namiętnie go kiedyś używałam i bardzo go lubiłam. Może bliżej lata się zaopatrzę. :) teraz się jednak przerzuciłam na oliwki i też raz, dwa i gotowe. Wybieram te z bardziej naturalnym składem, bez parafiny i gliceryny, bo się lepiej wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam olejków jako balsamu, ale chętnie wypróbuje :)

      Usuń