niedziela, 23 listopada 2014

Avon. Spray prostujący włosy



Cześć dziewczyny

Dziś opowiem Wam o pewnym sprayu do włosów. Otóż, jak pisze producent spray prostuje włosy. Gdy to usłyszałam pomyślałam, że to jakaś totalna ściema, ale postanowiłam jednak go wypróbować.



I muszę przyznać, że nie miałam racji.
Spray jest świetny prostuje nawet moje rozwichrzone naturalne loki. Oczywiście, że nie są w  zupełności proste jak drut, ale nie ma efektu push up-u. Po sprayu są piękne romantyczne fale, czyli efekt który zawsze chciałam uzyskać.
Jeżeli chodzi o posiadaczki naturalnych prostych włosów, które narzekają na  ich wywijanie polecam ten spray na pewno poradzi sobie również z Waszymi włosami.
Plusem jest śliczny zapach sprayu, który pozostaje na włosach dość długo. W dodatku pozostawia włosy jedwabiście miękkie. 
Jest on zdecydowanie moim ulubieńcem.



Spray można zakupić tylko w Avonie, ale na Allegro też powinnyście go znaleźć. Pojemność to 100 ml.
Kosztuje 17 zł, ale w promocji które Avon ma bardzo często można go dostać za niecałe 10 zł.



Wpadł wam kiedyś w ręce ?
Może macie jakieś inne "złote środki" do prostowania włosów ? 
Koniecznie o nich napiszcie ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz