środa, 26 kwietnia 2017

Flamaster do brwi FM Makeup


Cześć dziewczyny 

Brwi to bardzo ważna strefa w moim makijażu i staram się by wyglądały schludnie. Przeszłam już przez różne techniki podkreślania brwi: kredka, cień, pomada, farbka....no i w końcu trafiłam na flamaster ! Na początku podchodziłam do niego sceptycznie....
Produkt dostałam w ramach współpracy od Fm Makeup. Koszt to 27,90 zł.



Produkt dotarł do mnie w kartonowym opakowaniu. Sam flamaster jest opakowany w zgrabny i wygodny w trzymaniu plastik.


Plusem flamastra jest jego precyzyjna końcówka, dzięki czemu można precyzyjnie wszystko "dopracować".


Produkt jest w kolorze Nut Brown, czyli najjaśniejszym z dwóch dostępnych odcieni. Na ręce wygląda na ciepły odcień brązu, ale na brwiach odcień jest chłodniejszy.

















Oto jak prezentuje się na moich brwiach. Pierwsze zdjęcie przedstawia "gołą" brew, a kolejne z użyciem flamastra.















Zdecydowanie kosmetyk jest idealny dla osób lubiących naturalne podkreślenie swoich brwi, raczej nie sprawdzi się do rysowania brwi "na nowo", ale do ich wypełnienia jest odpowiedni. Utrzymuję się na brwiach przez cały dzień. Bez problemu można go zmyć płynem do demakijażu.


Słyszałyście o firmie FM Makeup ?
Co sądzicie o flamastrze do brwi ?

4 komentarze:

  1. Ładny naturalny efekt, taki własnie lubię. ;) Ja używam tylko maskar do brwi o lekkim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koloryzujących mascar do brwi jeszcze nie testowałam, ale na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  2. pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale podoba mi się bo efekt jest całkiem naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, wcześniej również nie słyszałam o tego typu produkcie :)
      Dlatego warto spróbować :)

      Usuń