niedziela, 1 stycznia 2017

Odżywka do rzęs z Chin


Cześć dziewczyny

Jakiś czas temu zamówiłam odżywkę do rzęs z chińskiej aplikacji Wish za mniej niż 20 zł z przesyłką. Odżywka dotarła po około miesiącu oczekiwania. Była dobrze zapakowana i zabezpieczona. W środku pudełka znajdowała się ulotka wraz z produktem.

Odżywka jest zamknięta w 5,91 ml buteleczce, posiada cieniutki pedzelek jak u eyelinera. Konsystencja produktu troszeczkę przypomina coś w rodzaju gęstej wody, kolor też ma przeźroczysty. Aplikacja odżywki jest bardzo prosta i wygodna, wystarczy nanieść ją wzdłuż linii rzęs tak jakbyśmy malowali kreskę.


Produkt kupiłam z myślą o poprawieniu kondycji moich rzęs. Chciałam przede wszystkim żeby stały się dłuższe i gęściejsze. Efekt po jej zużyciu zadowolił mnie tylko w połowie. Po odżywce zauważyłam zagęszczenie i wzrost dodatkowych rzęs. Ponadto w czasie stosowania odżywki bezproblemowo malowałam swoje rzęsy (zawsze mam problem z ich idealnym rozdzieleniem). Kurację stosowałam ok. 2-3 miesięcy. Trzeba przyznać, że odżywka jest na prawdę wydajna.


Odżywka nie wywołała u mnie żadnych efektów ubocznych. Moje oczy czują się równie dobrze jak przed odżywką. Pomimo braku wydłużenia rzęs polecam tą odżywkę, ponieważ na prawdę działa.


Co sądzicie o efektach po odżywce ?
Co polecacie na wydłużenie rzęs ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz