sobota, 5 grudnia 2015

Wibo Rock With Me, lequid eye pen




Cześć dziewczyny 

W tym poście będzie mowa o eyelinerze we flamastrze od firmy Wibo. Kupiłam go na promocji w Rossmanie - 49 %. Stwierdziłam, że nawet gdy okaże się niewypałem nie będę żałować tych 6 zł. Na co dzień nie maluje kresek i raczej jest to dla mnie temat obcy, kupiłam go tylko ze względu na makijaże (efekty możecie śledzić na moim instagramie). Cena eyelinera to 10,49 zł, możecie go dostać w Rossmanie. 


Eyeliner ma grubą końcówkę. Producent zapewnia, że posiada głęboki czarny kolor, czy na pewno ? Nie aż tak głęboki jest po prostu czarny.


Myślę, że jest dobrym wariantem dla dziewczyn które dopiero zaczynają przygodę z kreskami tak jak ja. Muszę przyznać, że dosyć łatwo mi szło rysowanie kresek tym eyelinerem. Aż się zdziwiłam :) Efekt pokazuje Wam na dole (muszę jeszcze popracować nad "ogonkiem")



Używałyście tego eyelinera ?
Jakie eyelinery wolicie w pisaku, płynny, czy w żelu ?

1 komentarz: