piątek, 18 września 2015

Pędzle do makijażu od dresslink.com



Cześć dziewczyny

Dzisiaj długo wyczekiwany post przeze mnie ! :)
W końcu otrzymałam moją upragnioną przesyłkę ze współpracy z  dresslink.com.
Czekałam na nią 15 dni roboczych. Na pierwszy rzut pójdą pędzle, czyli to co najbardziej wyglądałam w przesyłce.


Szczerze mówiąc to mój pierwszy zestaw pędzli do makijażu, i nie spodziewałam się jakiegoś wielkiego efektu "wow", bo to jednak pędzle z Chin. Ale zdecydowanie się pomyliłam ! Pędzle przyszły w etui à la skórzanym, a dokładnie skóra syntetyczna. Trzonek pędzli jest wykonany z drewna. W zestawie jest 24 pędzli.  Mają bardzo delikatne włosie, jest przyjemnie mięciutkie. 



 Przedstawiam Wam w przybliżeniu wszystkie pędzle.


1. Szczoteczka  i grzebyk brwi i rzęs
2. Pacynka do rozcierania cieni
3. Spiralka do rzęs
4. Pędzel miotełka (wachlarz)
5. Pędzel do eyelinera
6. Aplikator do rozprowadzania cieni w formie małej gąbeczki 


7. Pędzelek do korektora
8. Pędzelek do brwi
9. Pędzelek do ust
10. Pędzelek do kresek
11. Pędzel ścięty
12. Krótki pędzelek do cieni do powiek
13. Pędzelek Smudge


14. Średni pędzelek do cieni do powiek
15. Duży pędzelek do cieni do powiek
16. Pędzelek typu dot (kropeczka, kulka)
17. Pędzel do nakładanie cieni Fluff
18. Pędzelek do cieni Medium Angled Shading
19. Pędzelek do cieni do powiek


20. Pędzel do podkładu
21. Pędzel do różu
22. Pędzel do cieniowania
23. Pędzel do pudru
24. Duży pędzel wachlarz (miotełka)

W pędzlach bardzo podoba mi się to że po jednej stronie trzonka pędzla jest napisana bodajże firma, a gdy obrócimy pędzel pisze (po angielsku) do czego  on służy, dla początkujących to fajna sprawa.


Jeżeli spodobały Wam się te pędzle możecie je kupić tutaj:PĘDZLE. Dodatkowo możecie kupić je jeszcze taniej używając mojego kodu rabatowego :)

                          
Spodobały Wam się te pędzle ?
Miałyście już styczność ze sklepem dresslink.com ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz