sobota, 22 sierpnia 2015

Błyszczyk do ust od Maybelline



Cześć dziewczyny

Przedstawiam Wam błyszczyk od Maybelline Shine Sensational Lip Gloss Brillant à Lèvres.


Błyszczyk ma bardzo przyjemny zapach który przypomina mi lody czekoladowe. Posiada bardzo dużo drobinek, które lśnią na ustach pod każdym kątem, jest bardzo wydajny i się nie klei. Błyszczyk doskonale nawilża usta, długo się na nich utrzymuje,  dodaje lekkiego brązowego kolorku.


Błyszczyk jest w opakowaniu typu "tubka" ma 11,3 ml pojemności. 


Numer błyszczyka to 50 Cocoa Fever. Ja swój błyszczyk dostałam w prezencie, ale szperając po internecie wpadłam na niego na stronie kosmetykizameryki.pl  w bardzo atrakcyjnej cenie 7,99 zł. Jak na razie nie zauważyłam w żadnej drogerii żeby Maybelline miał ten błyszczyk w swoich drogeryjnych szafach.


Na pewno, gdy błyszczyk mi się skończy zakupie go.


Macie ten błyszczyk w kosmetyczce ?
A może macie jakiś inny ulubiony błyszczyk od Maybelline ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz